Wysyłka, płatności i reklamacje
Wysyłka, płatności i sposoby zgłaszania reklamacji
Szybka dostawa i łatwa płatność to nasze priorytety! Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie ten krótki przegląd, w którym znajdziesz wszystkie informacje na temat wysyłki, płatności, a także sposobu reklamacji w przypadku, gdy przesyłka dotrze do Ciebie uszkodzona.
W naszym sklepie internetowym można korzystać z trzech sposobów dostawy. Firma spedycyjna DPD, kurier Packeta oraz punkty wydawcze Packeta.pl
Zamówienie może zostać dostarczone do Twoich drzwi przez kuriera DPD, który w dniu dostawy wyśle Ci wiadomość z przybliżoną godziną dostawy + numer telefonu. Dostawa obejmuje 2 próby doręczenia, dlatego jeśli rano wiesz, że nie będziesz mógł odebrać przesyłki lub że będziesz pod innym adresem, zalecamy kontakt z kurierem w celu omówienia sposobu i miejsca doręczenia przesyłki.
Inną możliwością jest wybranie jednego z setek punktów odbioru na terenie całej Polski, które zapewnia Packeta.pl. Punkty dostawy Packeta.pl można wybrać podczas składania zamówienia, w koszyku, ale można je również sprawdzić tutaj: https://www.packeta.pl/oddzialy
Dostawa przez Packeta.pl trwa około 2-4 dni roboczych. Zaletą jest niewątpliwie to, że niektóre punkty odbioru są otwarte również w weekendy, więc można odebrać zamówienie w sobotę lub niedzielę.
Obie firmy wysyłkowe podają również numer przesyłki w wiadomości e-mail po złożeniu zamówienia. Ponadto otrzymujesz ubezpieczenie na wypadek ewentualnego uszkodzenia zamówionych towarów podczas transportu. Niezależnie od tego, czy podczas transportu stłucze się całe szklane bongo, czy tylko kociołek lub adapter. Gdy tylko prześlesz nam zdjęcia uszkodzonego towaru i opakowania, zajmiemy się jego wymianą.
Cena transportu
Cena wysyłki w naszym sklepie internetowym jest podzielona w zależności od wagi i firmy przewozowej.
Niewielkie gabarytowo paczki o wadze do 1 kg są wysyłane do punktów odbioru packeta.pl już od 16,90 zł lub firmą kurierską DPD do domu klienta od 14,90 zł. W tej kategorii mieszczą się zazwyczaj małe produkty, takie jak nasiona konopi, materiały do palenia lub lekkie przedmioty, które nie wymagają dużej ilości materiału opakowaniowego.
Wszystkie opcje wysyłki są automatycznie ubezpieczone na wypadek zaginięcia lub uszkodzenia. Więcej informacji o tym, jak prawidłowo złożyć reklamację w przypadku stłuczonego zamówienia, można znaleźć poniżej.
Darmowa wysyłka i minimalna kwota zamówienia.
W naszym sklepie możesz również skorzystać z darmowej wysyłki, którą oferujemy przy zamówieniach od 370 zł.
Wyjątek stanowią małe zamówienia do 28 zł, których nie wysyłamy za pobraniem. Oczywiście z przyjemnością wyślemy Ci również takie małe zamówienie z drobnym upominkiem, ale tylko pod warunkiem dokonania przedpłaty (przelewem lub kartą - VISA, MASTERCARD).
Jak można zapłacić za zamówienie?
W sklepie internetowym weedshop.pl oferujemy kilka możliwości zapłaty za zamówienie. Wszystkie są bardzo dyskretne i w 100% bezpieczne. Jedynym warunkiem skorzystania z usługi płatności za pobraniem jest kwota zamówienia, która musi przekraczać 28 zł. W przypadku mniejszych zamówień należy zapłacić za zamówienie kartą kredytową lub przelewem bankowym.
Płatność online kartą kredytową
Za zamówienie można zapłacić online za pomocą karty kredytowej i naszej bramki płatniczej obsługiwanej przez pays.cz s.r.o. Płatność przy użyciu tej bramki jest bardzo szybka i w 100% bezpieczna, a jej powiązanie z zakupem następuje automatycznie w ciągu kilku minut. Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz dokonać płatności, skontaktuj się z nami, a my prześlemy Ci link umożliwiający ponowne dokonanie płatności.
Jeśli płacisz kartą kredytową, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów dostawy.
- Płatność przy odbiorze
Za zamówienie można zapłacić gotówką przy odbiorze kurierowi lub pracownikowi w punkcie dostawy Packeta.pl
- Płatność przelewem bankowym
Inną możliwością zapłaty za zamówienie jest płatność przelewem bankowym. Ta opcja trwa zwykle dłużej i musisz liczyć się z tym, że w przypadku przelewu bankowego wysyłka Twojego zamówienia opóźni się o 1-3 dni, w zależności od czasu trwania przelewu bankowego. Z reguły pieniądze są przelewane na konto następnego dnia, jednak może to potrwać do 3 dni roboczych.
Rachunek bankowy:
PKO Bank Polski
KONTO PLN - ZŁ | PKO Bank Polski | 85 1020 1068 0000 1202 0442 9890 | SWIFT: BPKOPLPW
Abyśmy mogli stwierdzić, że płatność należy do Twojego zamówienia, podaj numer zamówienia w tytule wpłaty.
- Reklamacja uszkodzonego towaru
Jak każdy renomowany sklep internetowy, oferujemy również natychmiastową wymianę produktu w przypadku jego uszkodzenia. Jeśli złożyłeś już u nas zamówienie, a przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona lub zaginęła, wykonaj poniższe kroki.
1) Skontaktuj się z naszym sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@weedshop.pl, osoba zajmująca się reklamacjami jest dostępna przez cały dzień i może natychmiast odpowiedzieć.
W wiadomości e-mail:
- Podaj numer zamówienia, swoje imię i nazwisko oraz opisz usterkę.
Do wiadomości e-mail należy załączyć następujące zdjęcia:
1) Zdjęcie całości - zrób zdjęcie wszystkiego, co otrzymałeś w ramach zamówienia, łącznie z materiałem opakowaniowym - jest to wymagane w przypadku stłuczenia bonga lub innych szklanych przedmiotów.
2) Prosimy o dołączenie 1-3 zdjęć przedstawiających stan, w jakim produkt dotarł do Państwa + szczegółowe zdjęcie uszkodzonej części.
W ciągu kilku minut otrzymasz odpowiedź z dalszymi instrukcjami. Jeśli nie ma potrzeby dokumentowania niczego więcej, skarga zostanie przyjęta w ten sposób. W niektórych przypadkach zepsuty element zostanie odesłany do nas na nasz koszt. Dlatego po wysłaniu wiadomości e-mail należy poczekać na dalsze instrukcje.
Przykłady prawidłowo wykonanych zdjęć
Jak robić zdjęcia?